joi, 1 aprilie 2010

Proteveu' e spitual!...se poate spune chiar trendi!

"Pofta ce-am poftit, Pro TV-ul e al meu. L-am cumparat pe tot. Cartile e la mine acuma. Stati pe-aproape, multe lucruri se vor intampla"

Sa moara mama de nu e bascalie misto la proteveu. Cu state si cu toti actorii celebrii care joaca in film. Ie cu maestru' Dichiseanu care si-a sarbat ziua pa' platoul de filmare de la filmu' ala cu tigani smecheri care are bani si o duce bine. Cum sa spun... fara iubire, viata e pustiu!
Sunt aproape sigur ca recunoasteti acest dialect la prima citire. Este dialectul analfabetului modern pentru care banii sunt materie prima pe la nunti. Adica cu cat arunca mai mult cu atat creste productivitatea smecheriei. De cele mai multe ori bunul simt este rastignit pe altarul inculturii si al mitocaniei. Bunul simt este schilodit de catre paduchiosii pentru care aruncatul de bani pe la nunti reprezinta o activitate mondena demna de o ierarhizare pe masura aresnalului detinut. In aceste vremuri in care adevarata cultura se zbate calcata in picioare de mitocani, posturile TV care se respecta pun umarul la dezvoltarea prin promovare masiva a imbecilitatii. Dar stati....apasati putin "Play" aici


Este ceea ce eu numesc apogeul imbecilitatii! Ia priviti in jur cum suntem asaltati de analfabetism. Acum ceva timp a trecut in nefiinta un om care prin prestanta umilea pur si simplu existenta analfabetilor promovati de catre trusturile de presa in fomita de bani. S-a numit George Pruteanu. Iata cat de frumos reusea sa se exprime printr-o eleganta literara romaneasca desavarsita. L-am uitat cu totii poate prea repede. Am lasat sa stinga flacara culturala pe care dansul a incercat din rasputeri sa o faca valvataie. Acum locul emisiunilor prin care domnul Pruteanu se chinuia sa ne insufle cultura este luat de tot felul de evenimente mondene de genul: "Maestrul Ion Dichiseanu, un actor extraordinar, care a cucerit inimile unor generatii intregi, si-a serbat ziua de nastere alaturi de colegii de pe platourile de filmare ale serialului al carui titlu nici macar nu-l voi mentiona" Este vorba de serialu' cu tigani care are bani si ie jmecheri! Probabil ca in spirit de glumita mondena toata lumea incepand de la actori pana la telespectatori incearca sa dea o aura draguta acestei penalitati flagrante! 
Domnul Pruteanu a tinut la bunul simt, a dat un sut in dos inculturii. 
Imi este dor de dvs. domnule profesor, imi este dor de momentele in care va vizitam saitul stiind ca existati printre noi.

Niciun comentariu: